Sova !

Snacka om att jag behövde sova ikapp veckor av störd sömn. Somna igår vid tv kl 9 och vakna i dag nu 8.30 😃 vaknade igår kväll några gånger och försökte ta mig upp men de gick inte. Va helt slut. Men i dag är jag pigg och utvilad 😉 om en stund ska jah åka te min gudson och ha lite kvalitets tid med han medans hans föräldrar fixar med massa ! Känns som år och dar.  Har varit mycket nu dom senaste veckorna med jobb och massa planering inför sommaren. Har fått klart med ett sommar jobb som jag ser fram I mot som attans. Sen är det en till stor sak inför sommaren men den karamellen ska jag suga på ett tag till innan jag berättar om. Allt är inte klart till 100% än. Men kan säga att de är en stor bidragande orsak till mina sömnlösa nätter.

Idag ska vi även åka till svärmor och låna deras garage för att fixa bilen. Va in med den på service i veckan och fick lite anmärkningar på saker som måste fixas innan besinning. 

Hoppas på en fin Helge med lika skönt väder som det var igår men känns lite mörkt ut just nu då himlen är täckt med moln. Men fortfarande ganska tidigt så de hinner ju bättra sig 😉

Har försökt hitta nå lämpliga bilder på viktminskingen men utan resultat kikar vidare och lägger upp när jag hittat 😉

Nu ska jag återgå till mitt kaffe sen blir duchen och vidare till gudbarnet 😄

Tjingeling ⭐ 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den 27/4-15 gjorde jag en Gastic Bypass operation och påbörjade mitt livs största resa. En kamp mot ett hälsosammare och lättare liv. Här på bloggen kommer ni kunna följa min viktresa, vardag och även en husrenovering som jag och min sambo började med sommaren 2016.

RSS 2.0