Firande i Dalarna

Vakna nyss, ligger på soffan hos bror och funderar på livet. Igår firade jag pappa som fyllde år plus att de va namngivelse för Elton i Milsbo.

Idag har jag hört något ryckten om att jag ska hjälpa brorsan med nå sen tror jag vi packar lite käka och så och åker till stugan. Har inte varit i stugan sen 2013 så är verkligen dax att åka tycker jag.

Sen på tisdagen åker jag hem, hoppas då på att jag kan svänga förbi hos min underbara vän som jag inte heller träffat på säkert ett år. Missa hennes sons dop denna sommar också. Jag har iof inte ens sett den lilla sötnosen i verkligheten ens. Och hennes älsta dotter har blivit så stor nu så henne måste man ju lära känna och hon mig åxå :)

På torsdag bär de iväg till Jönköping på lite husvagns semester med Veronica, barnen och Eva :) ska blir kul och jag ska in på gränna polkagris tillverkningen :) har alltid velat dit och kolla, är så roligt och häftigt att tillverka sånna godisar !

Nu ska jag kliva upp och koka kaffe sen blire kanske en promenad i skogen med zacke, bara att hoppas på att ingen jägare skjuter oss ;)

Tjingeling 🌟




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den 27/4-15 gjorde jag en Gastic Bypass operation och påbörjade mitt livs största resa. En kamp mot ett hälsosammare och lättare liv. Här på bloggen kommer ni kunna följa min viktresa, vardag och även en husrenovering som jag och min sambo började med sommaren 2016.

RSS 2.0