Nu var de länge sen igen

Nu var det ett tag sedan jag skrev här igen. Men de har varit rätt mycket dom senaste månaderna då jag jobbat och så. Men nu tänkte jag komma med lite uppdateringar. Bygget har gått framåt, även fast det stått ganska still nu ett tag. Men ja man kan ju inte både jobba och hålla på med hus hela tiden. De är ju faktiskt sommar åxå ;)

Trulsisen kom tillbaka efter 16 dagar. Lite smutsig och smal men ingen större skada. Nu är han pigg, glad och älskar livet i hus ;)

Han är ute nästan jämt förutom på nätterna men han håller sig på gården :)

Jag har fått nytt jobb, slutar mitt säsong jobb på campingen den sista augusti och börjar mitt nya på bageriet här i byn den 1 september ! Kan inte annat än glädjas till 100 då det är ett yrke som jag utbildat mig till och drömt att få jobba med i många år. Att jag nu lyckats få det i samma lilla by som vi köpt hus i är ju så himla bra !! :D

Nu ska jag ta tag i tvätten och städa upp lite, fick nyss samtal från min lilla go gumma Enya som ville sova hos oss i morgon. Självklart får hon det ! :D ♡

Tjingeling 🌟




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den 27/4-15 gjorde jag en Gastic Bypass operation och påbörjade mitt livs största resa. En kamp mot ett hälsosammare och lättare liv. Här på bloggen kommer ni kunna följa min viktresa, vardag och även en husrenovering som jag och min sambo började med sommaren 2016.

RSS 2.0