Mitt i bygget !

Ojojoj här får de undan med en jäkla fart. Under en vecka med hårt slit har vi målat alla tak i huset och all panel som skulle vara kvar. Köket är uppe och monterat sovrummet tapetserat och golvet lagt. Datarummet är helt klart och i morgon fortsätter vi att lägga golv i resten av huset och J's farföräldrar kommer och hjälper oss att tapetsera. Så även imorgon kommer de gå framåt i en väldans fart ! 

Ska försöka uppdatera med lite bilder och så men just nu har jag förebilderna i kameran och ingen dator  :/ men de kommer senare :) 

Nu är de dax att göra kväller så man kommer upp i mörro 😅

Tjingeling🌟



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den 27/4-15 gjorde jag en Gastic Bypass operation och påbörjade mitt livs största resa. En kamp mot ett hälsosammare och lättare liv. Här på bloggen kommer ni kunna följa min viktresa, vardag och även en husrenovering som jag och min sambo började med sommaren 2016.

RSS 2.0