Påsk helgen närmar sig med stormsteg

Snart är påsk helgen här och jag längtar. Har planer varje dag med nära och kära vilket känns underbart. Jag hoppas på en helg med sjukt mycket skratt och kärlek. 

De är mycket på gång i mitt liv just nu. Känns som hela april är upp bokat. Mamma fyller 50 år och ska ha fest vilket leder till att jag är förste fest fixare och bagare 😉 Helge efter de bär det iväg mot vara och min underbara vän som även hon fyller år 😄 som jag saknar den godingen ❤

Just nu väntar jag bara in tiden tills man kan få sova. Har inte sovit bra på 4 dagar och de håller på att ta slut på mig totalt. Kan inte varva ner och somna sen när jag väl somnat vaknar jag 7-15 gånger per natt och varje eftermiddag får jag huvudvärk från hell. så får jag inte sova ordentligt i natt vet jag inte va jag ska ta mig till. Skönt med lång helg sen men kan inte varva ner och sova då heller... 

Har kommit igång med träningen igen och vågen minska dramatiskt, nästa så jag blir lite rädd. Vill ju kunna stanna upp och stabilisera mig, hitta en bra balans mellan kost och träning.

 Jag blir så glad och uppåt av friska vår promenader äntligen kommer snart sommaren. Denna sommar har vi stora planer så den får gärna komma nu, helst nyss 😂

Nu ska jag göra klart här hemma med alla måsten sen ska jag krypa ner i sängen och hoppas på världens skönhets sömn 😃

Tjingeling ⭐ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den 27/4-15 gjorde jag en Gastic Bypass operation och påbörjade mitt livs största resa. En kamp mot ett hälsosammare och lättare liv. Här på bloggen kommer ni kunna följa min viktresa, vardag och även en husrenovering som jag och min sambo började med sommaren 2016.

RSS 2.0