En underbar lång helg !

Nu är denna soliga varma helg över och vi har fått lite gjort. På fredagen va vi iväg och köpte virke till att bygga en trapp upp på altanen och sen även taper o tillbehör till som första 2 rummen som vi hoppas på att vi ska hinna få iordning innan vi tar över huset och resten av övervåning ska göras. De är det som känns kanon med just detta köp. Att j's mormor är så snäll och låter oss greja lite med rummen hon inte använder. 

Kan inte fatta att dagen snart är här då vi har nyckeln i hand och vårat nya egna hem välkomnar oss. Samtidigt som de känns jobbigt med all renovering och vi vet de kommer vara stressigt då vi båda kommer arbeta full tid känns de också otroligt roligt och spännande. 

Vi har även hunnit med att grillat och umgås med vänner. Och på igår var vi iväg på 30 års fest. Va riktigt skoj men man var lite sliten och slö idag. Även fast de har varit kanon väder jag mest setat i skuggan på balkongen och tagit de lungt. Men även såna dagar måste man få ha. 

Mina tankar idag har funnit hos mina nära och kära som idag sagt ett sista Hejdå till en äldre vän som efter massor av kämpning lämnade oss. Tack du underbara människa för att jag fått äran att känna dig, sett din glädje till livet trots alla dina motgångar och beprövningar. Jag vet nu att du har det väldigt bra utan smärta och lidande där du är och att du hela tiden kommer finns med oss här på jorden. Du kan nu se oss och följa våra liv med nya friska ögon. Vila i frid ❤

Tjingeling ⭐ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den 27/4-15 gjorde jag en Gastic Bypass operation och påbörjade mitt livs största resa. En kamp mot ett hälsosammare och lättare liv. Här på bloggen kommer ni kunna följa min viktresa, vardag och även en husrenovering som jag och min sambo började med sommaren 2016.

RSS 2.0