Till minnet utav dig ❤

Ibland får man va ledsen och sörja lite mer än andra dagar. Så är de för mig nu. Va lite uträknad och hängde ner den dammiga gitarren från väggen. Börja spela lite på den och vips kom in på att spela låten Stad i ljus. Mina tankar gled genast över till tankar om dig finaste Kerstin! Och efter bara några ackord började tårarna att rinna! 

Vill tacka dig för att jag fått äran att lära känna en sådan kämpe som dig, som med alla motgångar du haft i livet alltid tänkte och brytt dig om andra. Alltid välkomnat mig i ditt hem fast jag inte längre hade en plats i din familj. Hos dig fanns alltid denna plats kvar även fast vi inte längre kunde sätta ord på vilken plats det var. Jag vet att du nu är utom smärta och sorg, och idag vakar över oss som är kvar med öppna ögon och en frisk kropp. Du kan nu se oss klart och leva vidare med dom aktiviteter och nöjen du så tidigt blev tvungen att offra. Må du vila i frid finaste Kerstin ❤






Tjingeling ⭐ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den 27/4-15 gjorde jag en Gastic Bypass operation och påbörjade mitt livs största resa. En kamp mot ett hälsosammare och lättare liv. Här på bloggen kommer ni kunna följa min viktresa, vardag och även en husrenovering som jag och min sambo började med sommaren 2016.

RSS 2.0