Nytt år nya möjligheter!

Ja nu vare ju ett tag sen jag skrev igen ... går i perioder de där :P Men tänkte nu iaf uppradera er lite över mitt liv just nu. Jag började ett nytt jobb i november som jag trivs jättebra med, jag jobbar på en skola om undervisar förskoleklassen på dagarna och har fritids på eftermiddagarna. Förhoppningsvis kommer jag att få vara kvar till sommaren.

Det går framåt med huset och vi längtar till våren/sommaren när vi kan ta tag i alla ute projekt. Uppfarten och hus målning blir det första iaf. Inne har vi i stort sett färdigställt allt. Det är trappen och väggen kvar i hallen, där vi inte riktigt kan bestämma oss hur eller vad vi ska göra än. Har färdigställt ett projekt idag vilket var två tavlor till sovrummet plus att jag starta på ett nytt vilket är att snygga till garerobsdörren till städskåpet i hallen. Hoppas även på att jag lyckas övertala karln min att jag ska få sätta upp två hyllor i köket som jag kan ha min porslins samling på ;) men han är riktigt svår flörtad på den fronten tyvärr ;P

Städade även altanen och sorterade allt som ska till tippen, allt detta trots att jag har träningsvärk i ben,lår, rygg och mage from hell. Drog av ett redigt pass i torsdag, tänkte "nu jävlar ska jag kötta när jag äntligen är här !" ja.... och hur sluta de då?? Jo Monica kan knappt ta sig ur sängen på fredag morgon när jobbet kallade... behöver jag ens berätta hur lördagen va ?? jaja de som inte dödar härdar eller va säger man.

Ny vecka och nya tag imörro. Hoppas på att de ska ha släppt lite så jag tar mig upp på tredje våningen där mitt klassrum ligger. Sen får jag nog mjuk starta gym träningen lite så musklerna hinner med.

Nu ska jag fixa middagen !

Tjingeling *



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Den 27/4-15 gjorde jag en Gastic Bypass operation och påbörjade mitt livs största resa. En kamp mot ett hälsosammare och lättare liv. Här på bloggen kommer ni kunna följa min viktresa, vardag och även en husrenovering som jag och min sambo började med sommaren 2016.

RSS 2.0